4månader...

Idag blir min älskade bebis 4 månader, tänk vad tiden går fort. Känns som om det vora igår jag fick reda på att hon låg i min mage. Att bli4månader innebär att mitt lilla hjärta nu sla byta mat från Nan 1 till Nan 2 hon får även börja äta vanlig mat. Ska bli roligt och se hennes min när hon får smaka på potatis idag.



Min prinsessa i magen 16v + 6dagar




Mitt hjärta inte ens ett halvt dygn




Prinsessan härom dagen...=)


Tränade igår, de var så himmla skönt att komma igång igen. Kände mig helt ur pumpad igår men å sä skönt det var. Längtar redan till nästa vecka då vi ska plågas med fys i sandgropen.Då kommer man verkligen få veta att man lever. Som jag känner idag så borde jag nog inte ha tränat igår, jag kan ju inte precis säga att förkylningen bev bättre mer åt det andra hållet om jag ska vara ärlig.


Dagen startades även idag när tuppen gol, kvällen bjuder på middag på stan med mamma och två av syrrans ungar, sedan blir det Annie på Scalateatern.


Nej nu får jag sluta skriva och gå å byta den illa luktande blöjan på bebis...Trevlig helg gott folk...=)

// XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0