En dag med blandade känslor...

Just nu känner jag mig arg, besviken,upprörd, frustrerad...säger bara tack som fn.
Har så mycket jag skulle vilja få ur mig, men i detta läge är det bättre och hålla tyst.
Jag säger bara som sådant: Gud skapade människan, människan skapade mottot "Sköt dej själv och skit i andra".


Hade verkligen sett fram emot mamma/barn gruppen men med tanke på mitt humör blev den inte som jag hade tänkt mig, men det var verkligen skönt att komma hemmifrån och träffa andra människor. Snuttan har varit gnällig hela dagen men de beror nog mesta dels på att hon är påväg att få tänder. Hon får inte tänder som andra ungar utan hon börja få sina hörn tänder uppe först, så snuttan kommer att se ut som en vampyr.



Snuttan åt upp nästan all mat jag bjöd henne på, hon har även smakat på smörgåsrån idag,de tyckte hon var så där. Har även bytta mat till Semper 2 idag och till min förtjusning så innehöll den B-fidus.
Har även hoppat av glädje idag, snuttan har inte gjort nr2 på flera dagar men idag äntligen kom det. Man har aldrig varit så glad över att se bajs som när man blir mamma och inte vill ha en bebis som har ont i magen.


Skulle ha tränat idag, men med mitt humör valde jag istället att ta mig en egen löp runda i skogarna här runt omkring. Nu ska jag se om jag kanske får i mej lite mat sen blir det att slappa i soffan som alla andra kvällar.


// XOXO


Kommentarer
Postat av: elin

Usch, det låter inte som du haft en allt för rolig dag ! Vad har hänt ?;/

2010-04-22 @ 22:11:05
URL: http://jagochbebismagen.blogg.se/
Postat av: katarina

Du har rätt, ta hand om er nu o skit i vad alla säger..litet samhälle= skitsnack!!

Söt lilla Ella är!!

Kram på er! Från hela familjen Larsson Lindholm!

2010-04-26 @ 19:46:28
Postat av: Lisbeth

Hejsan. Du känner inte mig, men jag vet vem du är. Jag bodde i Väse från 1978-2004. Jag har hört vad som hänt(återigen i de trakterna) och jag förstår hur du mår just nu. Jag var indirekt inblandad i en sån historia 1995, så jag vet precis vad du går igenom just nu. Jag har hört en del kommentarer och jag säger bara det...skit i dom! Ska de ge sig på någon så inte är det väl dig!! Man mår nog dåligt över en sån situation ändå, utan att man ska få skit för något man inte gjort. Ha det så bra det går!

2010-04-29 @ 11:50:50
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0