Jo men visst...

Helgen har varit bra förutom den satans förkylningen, fredagen bjöd på en sväng till D & L och deras nya hus, tog sedan en promenad där i från och till mamma vilket slutade med att vi blev kavr där till sena timman. Gårdagen bjöd på påsklunch på Cafe Agust samt en stund i solen. På kvällen kom sambons bror och tjej på mat och mys.
Dagen bjuder på mat hos mamma tillsammans med syster och hennes familj, mycket mysigt.

Har kommit fram lr jag visst det sen tidigare att jag har världens underbaraste unge, hon har nu börjat skratta och det värmer så otroligt i hjärtat när hon gör de. Snuttan hostar och e fortfarande snorig hoppas det går över snart annars får vi nog ta en sväng till barnakuten igen.



Jag har lärt mig en sak denna helg och kommer bära med mig, det är att ta reda på de rätta faktan innan man tar något på allvar. Annars startar rykten som sårar så otroligt många.

Kram från mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0