Lugnt på torpet...

För närvarande är det väldigt lugnt här i detta "torp", dagarna skrider på som vanligt med samma inrutade sysslor, uppe med tuppen dags för bebis att äta, sovstunder, blöjbyten, matdags igen kanske en promenad i det vackra vädret om orken tillåter. Så ser våra dagar ut och imellanåt kankse det dyker upp någon annan aktivitet.

Åter idag fick hjärtat smaka på pure och jag kan meddela att de fortfarande inte faller henne i smaken, ska höra på BVC på torsdag om vi kanske kan börja med gröt i stället. Funderar även över att byta mat märke då jag hört att det andra märket mättar mer. Har märkt sedan vi bytt upp oss en nivå så blir snuttan blir hungrig fortare kanska man kan hoppas på att de andra mättar bättre. Vad tror ni NAN eller Semper?

Denna vecka bjuder inte på särskilt mycket aktiviteter:
Tisdag: Dags för den efterlängtade fysträningen i grusgropen.
Torsdag: Träff med mamma/barngruppen.
Ska även försöka mig ut på promenader och kanske en sväng till Ikea för inhandling av mat grejer till prinsessan då hon nu ska börja äta fast föda. Om någon e sugen på en promenad, ett besök här på torpet lr varför inte ett besök av oss, så nås vi på mobilen.

Nej nu närmare sig kl mat dags, så jag ska nog dra mig till sängs.


//XOXO


Kommentarer
Postat av: elin

Tack för tipset ;)

Tänkte att jag packar en väska till med grejer till mig, ombyte och sånt !

Tror inte vi blir kvar på patienthotellet eftersom att det bara tar några minuter hemifrån till CSK om det skulle vara något.



Kramis

2010-04-20 @ 23:43:34
URL: http://jagochbebismagen.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Cissi!



Det är riktigt intressant att följa dig i din blogg. Hoppas verkligen att allt är bra med er!

2010-04-21 @ 20:50:14
URL: http://idaakre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0