Man glömmer så fort...

Denna vecka som kommer blir mitt lilla hjärta 4månader, tänk vad tiden går fort. . Har länge funderat på å skriva ner alla tanker och allt som hände under graviditeten samt förlossningen. För man glömmer så fort. Även om detta är de största som har hänt mig så tycker jag det är viktigt att skriva ner för sin egen skull och för framtiden.



Minnet är i bland bra men kort som t.ex igår när vi var på puben så stötte jag på alla våran älskade Bygglovs-Matte. Snacka om att bli chockad, att han infinner sig i våran lite stad.

Denna bild tillängar jag min älskade syster och hennes kompis H.


Veckan som kommer blir lugn, har inte särskilt mycket inbokat. Så om någon e sugen å hitta på något er det bara att höra av sig...=)

Nu blir de snart natta, god natt å sov gott...=) 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag kommer gärna och träffar er så fort jag blivit frisk.Puss

2010-04-13 @ 00:19:03
Postat av: Anonym

Åh tack Cicci för den bilden,minnen från Ladies night kvällen 2009.

2010-04-14 @ 18:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0