Morgon stund har guld i mun...

Som alla andra dagar så var vi uppe med tuppen. Detta med att sova har verkligen förändrats väldigt mycket då man fått barn. Det är en utav dom stora förändringarna. Jag ska inte klaga över att jag inte få sova, då min prinsessa sover hela natten. Men från att få sova när man vill och hur länge man vill har man gått till att sova bestämda tider. Men alla förändringar gör mig inget då man har fått något så underbart i livet.


Större delen av gårdagen tillbringades hos min syster och hennes barn. Var även ute störe delen av dagen och jag kan meddela att det har satt sina spår, diverse delar på min kropp har bytt färg,jag är nu mera RÖD.
Det som utmärker sig mest ärmin näsa, så jag går nu mera under smeknamnet "Rudolf med röda mulen".



Kvällen tillbringades framför tvn med familjen. Lr jag kan väl meddela att hela familjen utom jag somnade framför tvn. Mannen i soffan och hjärtat på sin nya plats på golvet. Kände mig så ensam fast ändå inte.


Idag är det äntligen dags för träning. Har nu inte tränat på 1 ½vecka då jag har varit förkyld samt att sambon har fyllt år. Borde egentligen inte träna idag då jag fortfarande inte känner mig helt hundra, men klarar inte av att vänta något mer nu då vi tränar ute nu för tiden.





Nej nu gott folk ska jag mysa ner mig soffan och passa på och vila lite då snuttan har somnat ...//XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0