Mycket nu...

Veckan har bjudit på mycket roligt:
Torsdag: Jag och snuttan åkte in till stan för att träffa alla andra mammor och barn på mamma/Barngruppen. Var mycket mysigt med sång, babymassage och mycke snakk. Ännu denna dag missade jag träningen då förkylningen fortfarande hängde kvar.

Fredag: En eftermiddag på Bergvik med  L och M, införskaffade party outfiten till tjejkvällen på lördagen, systemet, present till sambon samt lite annat smått å gått.

Lördag: Större delen av dagen tillbringades hos frissan för att göra sig vårfin, färg, slingor, klippa samt uppfräschning av brynen. Kvällen bjöd på en hej dundrande tjejkväll som inleddes med smyckesparty som eskalerade i mat som ledde till starka drycker som fort satte med starka drycker och som avslutades på Redroom, var en mycket trevlig kväll.

Min älskade sambo och hjärtat skjusade in mig i lördags och jag kan bara meddela att jag hade världens seperationsångest, har inte varit ifrån min bebis så här länge, så en sväng var jag påväg och vända. Men det blev tillslut bra. Bebis och sambon hade haft en mycket mysig kväll tillsammans.

Dagen bjuder på vår städning av bilar och trädgården. Önskade just nu att jag hade massa pengar så jag kunde köpa blommor och pryda min underbara trädgård med, men de får vänta får prioritera andra saker just nu.

Hoppas ni har haft en trevlig helgoch njut av det underbara vädret i dag...=)


Tänkte bjuda på lite härliga bilder på mitt lilla hjärta...=)



En riktig tv diggare



MIn mormor grejade så med mig,
så jag bjöd henne på min nyätna mat
fast i hennes uringning.


Blivande brandman, pappa upp idagen...=)


 


Kommentarer
Postat av: Angelina

vilken gooding :D

2010-04-21 @ 07:08:28
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0