sjuka...

Snuttan är äntligen på bättringsvägen, men hon har då i stället sjukat ner mig. Inte roligt speciellt inte när man har en bebis och ta hand om samtidigt.

Denna vecka har bjudit på många timmar i soffan men även en sväng på stan. Gjorde rikitga bra fynd på gina tricot, hittade ett present kort i en låda här hemma som jag satte sprätt på.Införskaffade  mig även en gungstol som min mormor hade. Så dagen idag har gått åt till att fixa något skönt och mjukt till stolen.

Har träning på schemat idag, men med tanke på att jag är på väg att bli sjuk samt att min tå inte är som den ska, blir det att sitta på bänken och titta idag. Även om man inte anstränger sig så lär man sig mycket.

Idag är det torsdag vilket innebär den tradtionella pizzan, ska bli mycket gott om halsen pallar vill säga.

// Cissi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0