Söndag, en dag som alla andra...

När man har blivit mamma så är det ingen skillnad på vecka eller helg men är ändå jämt ledigt, den enda skillnaden är väl att jag har min sambo hemma hela tiden under helgen.

Helgen i sig har vart händelserik om jag säger så. Men några kommentarer får ni tyvär inte.

Kan meddela att efter bytet av mat till snuttan behöver jag inte längre vara orolig över att hon inte bajsar, här skits det för fullamuggar. Bjöd Ella på gröt igår och även idag, kan inte säga att hon älskade det precis men hon gapar iallafall och minerna man får är helt underbara. (Bilder kommer så fort jag orkar).
Nu när man har börjat med mat och bytt märke på ersättningen kan jag meddela att de små spyerna som kommer ut så luktar det inte så gott, detta innebär att jag kommer få tvätta oftare. Förut kunde snuttan spy och det trokade och man inte behövde tvätta direkt men inte nu.
Prinsessans tänder börjar visa sig mer och mer, idag har hon varit lite gnällig ingen feber som tur är.

Veckan som kommer bjuder på besök av både den ena och den andra.

Dagen har bjudit på hemma sysslor, tvättat, dammsugit och skurat. Det enda som behöver rengöras nu är vi själva ska bada ella samt ta mig en dusch själv nu hade jag tänkt mig så höres vi en annan dag.


//XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0