Vill bli frisk nu...

Nu har denna (inte) efterlängtade förkylning brutit ut, nu längtar man tills den är över. Man blir så instängd när man är sjuk och man är ingen särskilt rolig mamma heller. E bekanta som har fått barn som man gärna vill hälsa på, missar troligtvis oxå mamma/barngruppen vill ju inte smitta ner dom andra små. Måste även stå över träningen denna vecka vilket känns mycket tungt då jag börjar komma igång nu,men så blir det alltid för mig när jag väl har börjat tränat. Å det känns extra pissigt då man börja känna att gravfettet börjar rinna av och man kan ha kläder man kunde ha innan.

Så sammanfattningsvis så blir denna vecka väldigt lugn, helgen kommer att bjuda på party ska bli så roligt om förkylningen är på min sida.

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0