Verkligheten...

Kan någon förklara för mig varför de är så tabu lagt och prata om verkligheten. Man ska hela tiden prata om de fina och allt som är bra. Men de finns lika mycke negativ och dåligt att prata om men så fort man gnäller av sig så tror folk att dom måste tycke synd om en. Speciellt gäller detta när man skriver om de på bloggen. Om man inte klara av att läsa om verkligheten kan man skita i att läsa eller lyssna då.

Har en del bloggar jag följer och idag läste jag ett väldigt strongt inlägg, känns så skönt och läsa att man inte är själv att känna och tänka så här: http://frokenmela.blogg.se/2010/august/verklighetsflykt.html#comment.


//xoxo


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Tack ! Va gullig du är !! Jag insåg att jag var långt ifrån ensam om att känna sådär ibland och du med flera har varit gulliga att länka till inlägget så min besöksstatistik skjöt i höjden igår... fniss

Jag har flera vänner som jag känner väl, de skriver en sak i bloggen men verkligheten är inte helt sällan en annan. Jag tycker det är lite tråkigt ! Även om man gillar sin tillvaro kommer det alltid stunder när det kunde varit bättre. För att få en "levande" blogg måste man nog våga skriva även om de stunderna ( jag menar inte att man ska hänga ut någon och berätta alla detaljer ) bara att det kan vara skönt att få skriva av sig lite...

KRAMAR

2010-08-12 @ 07:17:05
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Jag beställde tackkorten från Optimalprint. Det fanns mängder av mallar att välja på, och sen fick man "designa" själv. Inte jätte billigt men inte jätte dyrt heller... 30 kort gick på drygt 300 :- med frakt och det var snabb leverans ( typ 5 dagar ) så jag är väldigt nöjd !

2010-08-12 @ 07:54:24
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Alva

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 04:58:26
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0