Varmt och fuktigt...

Satan vad varmt och fuktigt det är, känns som rena rama utlandsvädret.

I torsdag kom vi hem från våran efterlängtade semster, 72 mil åkte vi för att komma fram till slutmålet och uuuh vad trevligt och skönt vi har haft de. Bara slappat och varit utan massa måsten, ätit mat, fikat och sovit. Vägen upp och ner gick superbra, bebis var hur duktig som helst, hon lekte, sov åt mat och gjorde sina behov utan något gnäll överhuvudtaget. Så vi kan räkna med att de blir fler semstrar för våran del. Hade gärnat stannat kvar ett tag till, för så fort vi åkte hem fick jag ont i magen direkt, kände hur ångesten kom krypande.


Lördagen bjöd på en tur till Mariebergsskogen, vi tittade på djuren lekte i lekparken och provade även på glassen i dem omtalade glasserianoch jag kan villit erkänna att även om de är dyrt så är de värt pengarna, gud så gott de var. Kvällen bjöd på grillat och vin.

Söndagen var tänkt att tillbringas på stranden men väl framme så kom molnen och de blev inte mycket sol för våran del, var väl där i ca.45min sen åkte vi hem till mamma och tillbringade resten utav dagen där, åt mat, fikade och hade allmänt mysigt.

Måndagen inleddes med en sväng till doktron med bebis, då hon en längre tid har kliat sig i örat. Först trodde jag hon bara tog sig på örat för hon hade upptäckt att hon hade de, men hon pillade bara på ena örat. De kom fram till att lillan har hörselgångsinfektion/irritation men inte tillräckligt för att ge medicindå de inte vill medicinera i onödan när dom är så små, kan påverka organen och så. Men de sa att de inte har lugnat ner sig och blivit bättre näsat vecka skulle vi komma tillbaka.
Kvällen bjöd på 80års kalas då min älskade farfar fyllde år, de bjöds på god mat, tårta och massa trevligt sällskap, träffade massa släktingar som de var en evighetsen man såg.

Dagen i dag bjuder på...nada som de ser ut nu, väntar på att ovädret ska komma så de rensar ur lite.
Veckan bjuder på en tur till en ö med massa goa brudar där vi ska njuta av solen, äta mat och dricka gott. Så vi gåt hoppas att torsdagen bjuder på sol.
Annars ser veckan ut att bli lugn, ska försöka tamed mig familjen och hälsa på E & H som äntligen har fått en liten H, lr som vi säger Ellas blivande pojkvän.

Nej nu ska jag försöka ta tag i dagen, vad bjuder eran vecka på...?

Bilder kommer en annan dag då jag har orkan å de inte är så varmt...

// xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0