Du skall icke ljuga...

Jag skulle ljuga om jag säger att allt e bra, för de är de inte. Har för närvarande kommit in i en svacka. Har så mycket jag skulle vilja göra och skulle kunna göra men har ingen lust. Känner mig bara anmält depp och ensam. De är tur att jag har världens underbaraste unge som finns häroch ger mig sina små leenden och gör sina små hyss så jag får skratta ochfå glädje i min vardag.

Ja jag vet att jag ligger efter med uppdateringen men som sagt svacka...men jag bjuder på lite bilder i stället på det som har pågått den senaste tiden...














//xoxo



Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka fina bilder!!!! Hon är för underbar din dotter, precis som sin mamma;)



Massa kramar till dig<3

2010-06-20 @ 23:17:13
Postat av: Karin (från Hudik)

Men hur söt får man vara egentligen? Alldeles underbart tydligen ;) Kram på er allihop och ha en trevlig midsommar!

2010-06-23 @ 11:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0