Första fyllan...

Har haft en mycket trevlig helg, fredagen inleddes med en sväng till mormors hus, där det blev lite fika, fick även med mej lite minnen med mig hem. Kvällen bjöd på grillat med pappa. älsklingen samt L och L. Lördagen skulle ha spenderats på bilutställningen i Ånnaboda men det blev ändrade planer. Kvällen bjöd på på 20 års fest samt min första fylla sedan den 11april 2009, klartjag har drukitlite innan men inte så jag har blivit ordentligt rund under fötterna. Det var mycket trevligt,styrde hemmåt vid ett tiden, alldeles lagomt för en småbarnsförälder. Sambon drog hem tidigare då barnvakten inte kunde stanna längre än till tolv. Söndagen har gått i slapparens tecken,kan meddela att gårdagen satte sina spår. Myste hela dagen med min prinsessa, kvällen bjöd idagpå på grillat med bästa L.


Veckan bjuder på massa förberedelse och planering då prinsessan ska döpas till helgen. Ska bli mycket trevligt, ska fylla min trädgård med nära och kära. Hoppas nu bara på bra väder, ska be tillvädergudarna varje kväll tänkte jag.


Nej nu ska jag krypa ner och ta natten är en dag i morgon oxå.

Hoppas ni alla har haft en trevlig helg.

(Vet att de har blivit lite dåligt med bilder, men de jag lovar)


//xoxo


Kommentarer
Postat av: Isa

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-13 @ 00:00:24
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0