Längtar tillbaka...

Tänk vad tiden går fort, denna vecka pågår de massa studentfirande här i värmland, sj tog man studenten för 4år sedan. Varje år vi denna tid längtar man tillbaka till de 3 underbara åren på Lillerud, man längtar tillbaka till studentveckan.Satan vad roligt de var, skulle kunna göra om de varje år om man kunde de. Men om ca. 1 ½ år är de dags igen, då har jag förhoppningsvis klarat min förskollärarutbildning.


Studenten 2006

Är så avundsjuk på alla som tar studenten nu, balen, festerna, alla skratten och den vilda färden på flacket...Vill igen...=)


Men jag kan nu istället njuta at alla undebara stunder och framsteg som min prinsessa gör. Var till bvc i dag snuttan väger nu 6790gram och är 65,5cm lång. Hon har även kommit på hur man göra för att ta sig framåt i sin gåstol, det går inte särskilt fort, närmare snigel fart, men snart ni så går de i 120 här hemma.

Nu ska jag slappa lite i soffan och ladda batterierna inför kommande händelser denna vecka...


//xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0