Ännu en natt i ensamhet...

Ännu en trevlig mys kväll med L och bebis,göbben jobbar natt så jag ser till att jag inte är sj hela kvällen. Tack L för att du finns och ställer upp vet inte vad jag skulle göra utan dej.

Dagen har annars varit lugn, tog en timmes promenad sen blev det en sväng till tådoktorn och med min glädje blev det sista gången. Väl hemma fick jag något ryck och började baka bullar,hade hoppats på att hjärtat skulle sova under tiden men icke sa nicke, jag han baka ut degen och ställa den på jäsning sen vaknade hon, så det var bara och koppla på mig bärselen, pensla pch ha på pärlsocker med gumman på magen, för hon ville inte ligga sj och absolut inte sova. När jag tog ut sista plåten så somnar hjärtat i bärselen snakka om att vilja vara med.

Efter ett tag dök L och hennes föräldrar upp de ville titta på undervärket sedan bjöd jag L på mat och film. Nu har L lämnat mig och hjärtat så nu bär det av till sängen. Tyvär blir ännu en natt ensam, nog för bebis ligger i sängen brevid men jag tycker inte om att somna sj, för hela tiden för mig att det är något som pågår i huset och jag hör massa konstiga ljud så de blir radion på. 

E skönt att det är fredag och helg i möra för då får jag ha båda mina älsklingar hemma...

Sov gott alla där ute och hoppas att ni har sagt tack till någon idag...=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ställer alltid upp för dig! om jag kan (A) hehe men finns här när som helst kram

2010-03-19 @ 00:19:58
URL: http://trollungenlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0