Äntligen helg...=)


Skönt att det äntligen är helg, det innebär att jag får var med båda mina älsklingar.

Dagen inledde med en sväng till maxi för diverse ärenden, sedan hem tvättade lite, sen tog jag och snuttan en lång och väl behövlig vilostund.

Kvällen fortsatte med pizza och mys framför tvn, lets dance och solsidan stog på dagens program. e väldigt lättade och glad över att rätt personer gick till final,nog för att Willy är en härlig person men detta program handlar om att dansa bra och ha rätt personlighet inte bara personlighet.

Helgen bjuder på massa roligheter, god mat och trevligt sällskap. På söndag är de dags för ännu ett träningspass, som kommer bli mycket jobbigt. Har även ett problem då vi ska värma upp ute med ett löppass på 20 min och jag har inga skor att ha ute, förhoppningsvis finns det nog några avdankade skor här hemma någonstans om de inte försvann med allt skräp när vi flyttade.

Nej nu ska jag mysa mig upp i sambons knä innan det är dags för läggdags för min älskade familj.

Hoppas att ni har en trevlig och planerad helg framför er.

Tack och god natt...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0