Bortskämd...=(

Jag har nog varit för bortskämd, för första gången sen vi kom hem från BB så somnar inte gumman om efter frukosten och då är kl. halv nio när vi går upp. Snacka om att ha varit bortskämd med att få sov om jag tycker att det är tidigt att gå upp halv nio. Kramar om er andra småbarnsföräldrar som har det mycket värre.

Idag bär det in till stan för att träffa andra mammor och bebisar. Ska bli så roligt, tycker det är allt för långt mellan gångerna.

Kvällen bjuder på rolig och hård fotbollsträning,men får se hur mycket jag får träna då jag troligtvis får ta med mig snuttan ner,har självklart med mig världens bästa L som barnvakt.

Får hoppas på att snuttan somnar om en liten stund såjag kan få vila någon timma till, annars tror jag denna dag kommer bli hård...=)

Kram på er, ta vara på eran sömn, det gör inte jag när det bjuds på...

PS. Saknar kommentarer. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0