Dags å gå med i listklubben...=)

Tycket de var på tiden och göra som alla andra som bloggar...

namn:
Cecilia Elisa Skålberg
kön: Tjej
ålder: 22
längd: 171 ungefär
vikt: man ska aldrig fråga en tjej om dens vikt, men jag kan meddela att min inte är som den borde vara, men jag har ju nästan nyss fött barn,så dom är tillåtna
nickname: Cissi
hårfärg: Brun, i nån mörk kulör
ögonfärg: Blå

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst: Japps
ätit sushi: Nej, rå fisk e inte min grej
stått på scen: Ja
blivit dumpad: nej
varit ihop med någon som varit otrogen: Nej
varit med om en bilolycka: Nej
klättrat på berg:Nej
sett vita huset: Inte i verkligheten

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: Varmt är mitt mellan namn...=)
spets eller satin: Spets
blått eller rött: Rött
regn eller snö: Snö, i måttliga mängder
ull eller bomull: Bomull
rosor eller tusensköna: Röda rosor
vår eller höst: Vår
historia eller vetenskap:Historia
matte eller engelska: engelska

MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja
vet den om det: Ja
gillar någon annan dig just nu: Ja, det finns nog endel
vad tittar du på hos en man: Ögonen
tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yes

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal: Tror de
kramat någon: Ja
kommit sams med dina föräldrar: Har inte nehövt
bråkat med en kompis: Nej

GILLAR DU ATT
ge kramar: älskar att kramas
ge massage: beror på vad för sorts massage...;)
gå promenader i regnet: Nej,usch

ÖVRIGT
vad gjorde du förra sommaren: Var gravid
svär du för mycket: Lagomt
när duschade du senast: igår kväll
vilken färg är det på dina byxor just nu: grå träningsbyxor
vilken färg är dina underkläder: Svarta
vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen
vad var det sista du sa: mmmm
vad är brevid dig just nu: min älsakde dotter Ella
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Mitt vardagsrumsbor i svart och vitt 
vad var det sista du åt:  Potatis och korvstroganof
vem vill du spendera resten av ditt liv med: Min sambo och dotter
har du en lavalampa: nej, har heller aldrig ägt någon 
brukar du sjunga i duschen: ibland
vad får dig att slappna av: att mysa si soffan med mina älsklingar
tycker du matte är svårt: Bero på
vad skulle du helst vilja vinna i en tävling: Pengar är aldrig fel
läser du ofta böcker: Blir väl ett par stycken
vilka länder har du varit i: Sverigen norge, danmark, finland, spaninen, grekland
hur är vädret just nu: mulet och kallt
vad gjorde du igår natt: sov
vem pratade du sist med på telefon: Min systerdotter Emilia
vad gör dig glad: Min familj

vart skulle vilja du åka
för att shoppa: New York
för att festa: till någon trevlig hemma fest
för att ha sommar: Grebbesta
vill du ha barn: Har redan ett och vill ha fler
vad ska dom heta: Min dotter heter Ella, nästa vet jag ej.

DAGENS:
klädsel: Gråa träningsbyxor, randiga strumpor, blå och vit randig tröja samt en svart fleec tröja
frisyr: Utsläppt med hårnål i luggen
låt: vad radion erbjöd
tv: Room service, Greys anatomy
vill ha: monyeand love
sjuka: nej
tråkigaste: att min sambo ska jobba natt
roligaste: mys med lollo

SENASTE PERSON SOM:

sov i din säng: Jag och min sambo
såg dig gråta:min sambo
fick dig att gråta:Begravning för mormor
fick dig att börja skratta: Ella
du gick på bio med: Älskligen
du gick på stan med: Mamma och Ella
skickade ett e-mail till dig: Facebook
skickade ett sms till dig: Lollo

HAR DU NÅGONSIN:
sagt ”Jag Älskar Dig” till en pojkvän och menat det:  Ja, hela tiden
bråkat med ditt husdjur: Det händer
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Danmark: Ja
Finland: Ja
Island: Nopp
USA: Nej
Tyskland: Nej
Frankrike: nej
Spanien: Japp, flera gånger
Italien: nej
Kroatien: Nej
Grekland : Ja
Österrike: nej 
Schweiz : nej 
Thailand: nej
Kanada: .nej
Brasilien: Nej
Belgien: Nope

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: att något ska hända min familj
Vart vill du gifta dig: Ute
Vem hatar du verkligen: ingen
Varit kär: Ja
Har du ett jobb: Nej, mamma ledig annars studerande
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja
Är du ett hälsofreak: Nej och har aldrig varit
Är du ensam nu: Nej, har min dotter och hunden hemma
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Reklamlåter

FAVORIT:
Rum i huset: Vardagsrummet
Typ av musik: allt
Parfym: Nån jag fick av sambon i julklapp
Månad: Någon varm, maj-augusti
Mat: Fläskfile och potatisgratäng
Dricka: Cola, mjölk
Godis: Choklad, apelsinkrokant
Tidning: Se och hör
Film: Många
Skådis: finns en hel del
Djur: Katt, hund och häst

Så, nu har jag då joinat klubben för oss som svara på listor, nu utmanar jag dom som känner sig utmanade...=)

Vore även roligt om ni som läser min blogg kommenterar lite...kram...=)


Kommentarer
Postat av: lollo

Hehe vadå ska man kommentera de du skriver :P de visste jag inte;) men vi ses sen roligt att jag fanns med på många ställen i denna utfrågning;) krams

2010-03-17 @ 17:48:32
URL: http://trollungenlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0