En lugn dag

Efter frukosten imorse somnade vi om jag och snuttan, göbben åkte till jobbet.
Vaknar sedan många timmar senare och inser att det kanske e dags å gå upp kl var ju halv elva, hoppsan.

Ella fick sina första sprutor i går så hon e lite hängig i dag, tog tempen som visade 38, stackars liten.Så idag stannar vi nog hemma om det inte vänder, ska egentligen på mamma/barngrupp i eftermiddag. E verkligen jätte roligt och träffa andra mammor och prata om allt som handlar om barn att man få inse att man inte är sj om diverse saker.

Från den dagen jag fick reda på att jag var med barn hade jag en bild framför mig hur det är att vara mamma och hur jag skulle vara som mamma, men det är inge lätt kan jag lova. Man går hela tiden runt och funderar på om det man gör är rätt, hur ska man göra i olika situationer osv. Men jag tror att man lär sig efter ett tag, man hittar en roll som passar en. Eller vad tror ni?

Nej, nu får jag sluta hjärtat börjar bli hungrig så det är bästa att bjuda på det smaskiga.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Maud

Så klart du lär dig efterhand! Man måste inte kunna allt! kram

2010-03-11 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0