En nystart

Ska nu försöka mig på att blogga igen, hade tidigare en blogg som jag har valt att lägga bakom mig då den handlade o mitt liv innan jag fick mitt lilla hjärta. Denna blogg kommer att handla om mitt liv som nybliven mamma och dess vardag.



Att blogga är inte min starka sida och att hinna med känns just nu avlägset, Många anser nog att som nybliven mamma har man all tid i världen, men jag kan meddela för er som inte har förståelse om vad det innebär som räcker ibland inte tiden till. De stunder hjärtat sover ska man hinna med sådant man inte göra när hon e vaken, så som att sova själv, ta hand om sig själv och sitt förhållande, ta hand om hushållet samt mycket mer. Självklart försöker jag göra saker även om hon e vaken, men vissa saker kan man inte göra...

Livet som mamma är inte bara som en dans på rosor, men det finns mest positivt med att vara mamma. Det negativ med att bli mamma är:

1. Kroppen kommer aldrig bli det den en gång varit.

2. Man inser illa kvickt vilka som är ens riktiga vänner.

3. Man unnar sig inte nått fast man borde.







Denna underbara individ heter Ella Cecilia Larberg
Hon föddes den 16 december kl. 00.58 på karlstad BB.

Ska nu avsluta detta inlägg för att ta natten och mata hjärtat.
Men det kommer mera.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0