En riktig slappar dag...

Snuttan var fortfarande hängig i dag, det har nu börjat övergått till en normal förkylning vilket är bra även om det är synd om mini. Hon äter nu mycket bättre, men hostan är fortfarande det samma samt att magen krånglar lite.
Skulle egentligen varit på Vårvisningen idag men vi stannad inne och kurarade oss lite i stället.

Jag har fått saker gjort som inte hade blivit gjorda om vi hade varit borta. Städat, plockat, tvätta och lite annat smått å gott.

Kvällen inleddes med ett litet bad för snuttan. Man vet själv hur skönt det är att tvätta av sig lite när man är sjuk. Man känner sig genast lite bättre. Så ett lite skumbad blev det för mini. Sen blev det mys och mat. Sambons bror kom ner så vi tittade på körslaget. Lite smått lessen man blev där en sväng när Rongedal åkte ut fast dom egentligen inte gjorde det. Man blev lite förvirrad. Sedan bjöd tvn på den mycket roliga filmen Natt på muset, den filmen är bara för bra. Innan körslaget somnade snuttan in men vaknade efter en stund och var mycket ledsen en lång stund,efter mycket om och men löste sig allt. Men har nu lite dåligt samvete över att jag missade att släcka alla ljusen mellan halv nio och halv tio.

Då var det även dags för den årliga natten då man får sova en timme kortare, känns inte så kul då man som mamma verkligen behöver den sömnen, men det positva är att vi går mot ljusare tider. Så glöm inte bort å ställa fram kl en timme i natt. Sj gör jag de när jag går och lägger mig. 

Morgon dagen ska förhoppningsvis bjuda på en tur till Barnmässan men det beror helt på hur snuttan mår. Vi ska i allafall åka in och hälsa på svärmor innan hon åker till Spanien i 6 veckor. 

Hoppas ni har haft en mycket trevlig och bra helg hittills.

Nu ska jag snart ta natten ska bara mysa lite i soffen en stund till.

KRAM KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0