Händer inte så möe...

Här i detta bygge händer det inte så möe just nu, det flyter på med samma rutiner, mat, sova,leka, mat, sova leka...osv...=)

Igår hade Ella en utav sina minsta kusiner på besök hon fick vara hos oss då fem på hennes dagis hade fått gått hem med magsjuka  i måndags och min syster ville inte skicka dit henne då hon endast skulle vara där en dag denna vecka. Så lilla E fick tillbringa dagen med oss vilket hon tyckte va mycket roligt, för I var hemma så dom lekte som tokar ute i snön.

Idag ska jag fortsätta med projektet rensa Ellas kläder, började med det igår men hann inte med så mycket då vi fick rycka in som barnvakt så nu ser det ut som man har släppt en bomb i gästrummet. Efter lunch blir det nog en sväng till syrran för att ha syster tid och gå en promenix...Kvällen blir bara min och Ellas då min sambo ska jobba natt, så om någon har tråkigt är det bara att komma och umgås.

Gud vad tiden har gått fort igår blev Ella 3 månader. Hon har blivit stor tjej nu min lilla bebis. Det är nu mer liv och rörelse än förut.Hon börjar lite vinlgligt men det går stå upp när man håller i henna, om man håller i hennes händer drar hon sig upp till sittande. Hon pratar nu mycket mer och när hon ler/skrattar kommer det lite småljud, nu fröjer det väl inte för ens hon vänder sig om. Jag minns det som om det var igår värkarna drog igång ordentligt och jag tryckte ut mitt lilla hjärta...=)

Kram på er och lycka till alla ni som väntar på eran tur....=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0