Herre gud!

Jag säger bara HERRE GUD vad pinsamt. Tränade idag för första gången sen jag blev gravid och jag kan meddela att konditionen är lika med noll och med tanke på att det var fotbolls träning så var mitt bollsinne lika med noll. Kände mig bara i väg,blev till och med varvad under löp uppvärmningen. Efter träningen följde jag med sambon till brandstationen då han skulle gå på löpbandet, passade då på och cykla i 5 min, gå på löpband i 4min och balansbräda i 2min, så mycket orkade jag då vet ni hur dålig min kondition och styka är.
Klart har jag rört på mig under min graviditet men då endast promenader och lite lätta träningar.

Funderar på och bilda en cheerleader grupp iväse, för oss som har ett bollsinnen och kondition som är lika med noll. I denna grupp kommer inga jobbiga aktiviteter utföras, det enda som kommer röra på sig är munnen...hehehe...=)

Känner redan nu i kroppen att träningsvärken smyger sig på, för hoppas att det inte blir allt för illa,men nu ska jag kämpa laddar ju inför beach 2010, det är jag och Anna Anka....- Hot mama...=)

Natti natti på er...=)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Gumman!!!Tack för i lördags!!Underbart roligt!!Nästa gång blir det hemma hos oss..trångt oh mysigt!!Kanske kan ses på onsdag en sväng =)? Kramar

2010-03-15 @ 15:40:22
URL: http://shoegalnogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0