Jag har tappat bort....

Hoppsan vi sov visst väldigt länge idag oxå efter frukosten.Men de gör inget då jag har tappat bort min energi och mitt humör. Kände redan igår kväll efter vissa diskussioner att humöret börja försvninna, men tänkte att de kommer nog tillbaka men icke sa nicke.

Idag är det tänkt att jag ska baka kakor åt syrran, samt bullar till mig själv. Städa och greja inför helgen samt komma ut på en promenad, men som det känns nu har jag bara lust och skita i allt och bara sitta å mysa i soffan med hjärtat. Men det känns lite jobbigt då man ser hur underbart vädret är ute...men är så tråkigt och gå sj,roligare med sällskap...=)

Nej nu har snuttan vaknat bäst jag går upp till henne....

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0