Nytt favvo program...=)

Dagen har spenderats i stan,inledde med en sväng till tandläkaren så när räkningen kommer blir jag några hundringar fattigare, men det är de värt, skulle aldrig klaraig utan tänder. Snuttan satt i sin bilbarnstol under hela undersökningen och pratade på sitt lilla vis.

Sedan blev de en sväng till ikea där älsklingen bjöd på mat, gjorde även mycket bra inköp. Har insett att jag måste rensa ur snuttans garderob då hon har växt ur kläder och med tanke på dåligt förvarningsutrymme i detta stora hus ville jag ha snygga lådor och lägga ner kläderna i så det införskaffades.

Efter turen till favvo stället drog jag vidare till 4H-gården där jag skulle på möte senare, innan mötet passade jag på och gå en sväng.

Skyndade hem för att se Familjen annorlund, e liten ledsen över att det nu är slut, hoppas verkligen på nya avsnitt. Tvkvällen fortsatte med CSI, när de tog slut hittade jag inge bra och så på så jag bestämmde mig för att ge Filip och Fredriks program Boston the party en chans, jag tycker om alla program de gör, men detta är lite unikt då de tar reda på saker som ingen annan skulle göra. Jag tycker de saker de provar på i  programmet har en likhet med Jackass fast mycket mildare. Detta programm kan absolut bli ett nytt favvo program.



Nu är de slut tjatat för idag, kommentera gärna vad ni tycker om mitt nya favvo program.

Kram på er...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0