Fullspäckad dag...

Har haft en fullspäckad dag, inledde med en rid tur, orkade inte så mycket jag hade hoppats på men red gjorde jag i allafall, får väl se hur min "lilla" rumpa mår i möra. Tog sedan en sväng till bergvik för diverse inköp. Blev sedan en sanbb visit hos L då T och M kom dit. Drog sedan hem för att duscha av sig svetten och mata bebis. Sedan vidare till syster på födelsedagsmiddag och tårta. Mycket trevligt. Idag insåg jag att jag kunde ha planerat dagen bättre då snuttan inte sov så möe på förmiddagen ledde till en mycket övertrött bebis på eftermiddagen och kvällen. Om jag hade planerat lite så kunde vi ha varit hemma på förmiddagen så hon hae fått sovit mer, men ibland får man ta ut svängarna och chansa lite.


Tänkte bjuda på en bild kavalkad:











Vill avsluta med att tacka världens bästa L, som alltid finns här och ställer upp. Tack för du hade hand om mini idag så jag kunde roa mig lite.



//XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0