helgerna går för fort...

Åter är även denna helg slut, tycker det går alldeles för fort. Man hinner inte mad allt man skulle velat.
Fredagen bjöd på lunch hos svärmor, var ett tag sen sågs. Snuttan fick massa fina kläder från spaninen, hon blir så bortskämd min lilla älskling. Kvällen bjöd på mys och film.
Lördagen inleddes med att skrapa utemöbler, kvällen bjöd på tjejfest hos syster yster. Jag kan sammanfatta kvällen med två ord, fulltös och herregud.
Dagen har idag bjudit på extrem makeover av utemöblerna.
Men nu är denna underbara helg slut och jag å mini för åter igen tillbringa dagarna ensamma.


Kan bara säga att jag har världens snällaste dotter, hon anpassar sig till situationerna och trivs mer än bra på golvet med alla sina leksaker. Jag får så mycket saker gjorda. Under hela tiden som vi målade möblerna såg låg hon inne och sov. Jag tänker hela tiden, hur hade de blivit om hon aldrig var nöjd eller kolik barn. Jag är helt enkelt för bortskämd. Men jag bara tackar och tar emot,men tar även i trä så inte turen vänder.




Min älskade prinsessa...


Veckan som kommer ser för tillfället lugn ut, några små äventyr står de allt på schemat, finns även en del saker jag skulle vilja göra, men får pga omständigheterna hoppa över. En stående punkt är i allafall kvälls promenader med världens bästa L. Om ni är ute på äventyr så hör av er så kanske jag kan bjuda på en köpp eller något smaskigt.

Nu ska jag krypa in under filten och se på film
Hoppas ni alla har haft en bra och händelserik helg.


//xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0