Om jag vågar...

JA, jag vet att jag har varit dålig med att uppdater,men har haft så mycket annat att göra.

Sen har jag insett att mitt minne inte är särskilt bra, kommer inte ens ihåg vad jag gjorde i måndags.

Veckan hittills har bjudit på diverse äventyr, i tisdag belv det en sväng till kil, onsdagen var från början planerad till tillbringas i Mariebergsskogen med L och prinsessan, men de satte vädret stopp för så det blev en sväng till kussen istället och kolla in deras "nya" hem.

Idag torsdag bjuds de äventyr utan dess like, men jag vet inte om det är rätt, när vet man det. Jag vill så gärna åka dit men psyket säger nej, vet ej om jag klarar av alla blickar, jag vet att jag ska stå på mig för jag har inte gjort något fel, men på något sätt känns det väldigt jobbigt. Vi får se hur de blir vi låter vädret bestämma idag. E inte så roligt att åka iväg med bebis och så vill hon inte sitta i vagnen och så kanske de spöregnar då blir ju mini jätte blöt, med tanke på att vi inte harnågra regnkläder. Men äventyret inleds med lunch hos familjen L. Ska bli mycket trevligt.


Snuttan har börjat få humör kan jag meddela och viljor utav dess like. Hon är fortfarande lika snäll som alltid har varit men viljorna börjar synas mer. Hon har även blivit lite mamma sjuk av sig, på ett sätt är det lite mysigt att hon bara vill vara hos mig,men det blir även lite jobbigt i längden. Tänderna har ännu inte tittat ut dom ligger där och gror och kliar, detta gör att snuttan har blivit lite snorig och mer gnällig av sig. Fredagen ska snuttan spendera hos farmor, hon kommer att bli så bortskämd kan jag lova. På måndag ska hjärtat få sin andra spruta, hoppas att det blir lika som förran sprutan, lite feber och inget mer, men man ska aldrig säga aldrig. Bäst att ta i trä och hoppas på det bästa.





Nästa vecka bjuder på bara massa kalas och onyttigheter, detta innebär att man få ta i lite mer på dem dagliga promenaderna.

Nej nu måsta jag sluta skriva för att fixa iordning mig för dagens äventyr om jag vågar...(nervös)...





//xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0