Sköna maj välkommen...=)

En ny månad, nya möjligheter, nya mot och medgångar.

Veckan som varit har bjudit på diverse saker,men det har mesta dels varit lugnt.

Snuttan äter nu med godatiti banangröt, mycket gott tycker hon. Jag börjar nu inse att min lilla bebis börjar bli stor, måste även införskaffa en barnmatstol. Tänk vad tiden går fort.

Blev med bjuden på VIP-kväll på stan samt middag på Alfie, de kunde man inte tacka nej till, behövde även komma ut lite.
Valborg tillbringades hos sambons syster med god man och sällskap.
På lördagen bestämmde vi att ta en liten mini semester, kan meddela att även om vi har en hyfsad stor bil så fick vi ta med släpkärran för att få plats med allt och detta berodde på våran "lilla" hund skulle med. Så bagaget fick vi endast in honom.Så i släpkärran hade vi allt man behöver. Tidigare när man var på semester så behövde man endast en var sin väska med saker i nu kan jag meddela att listan var lång över alla saker som skulle med:
- Barnvagn
- Babysitter
- Blöjor med tillbehör
- Mat till bebis
- kläder till oss alla
- Resesäng med madrass
Detta är bara ett litet utval av allt som rymdes i släpkärran.



Lillan och våran "lilla" hund Batman (ca.85kg)


Veckan bjuder på gäster, en sväng till BVC och vem vet lite små äventyr.
Den största händelsen denna vecka blir nog min premiär tur efter tre år på häst. På torsdag ska jag alltså för första gången på nästan tre år sitta på en häst igen. Ska bli så roligt, saknar det faktiskt lite även om jag under längre tid tyckt att jag är färdig med min tid på hästryggen så längtar jag faktiskt tillbaka till tiden då man var som mest aktiv.



Riktigt så här fort går det nog inte på torsdag, blir nog mer en söndags promenad för mig...=)


Nej nu ska jag passa på å vila ryggen lite efter en härlig promenad med L då snuttan ändå har somnat.

Hoppas ni alla hade en trevlig valborg.


//XOXO


Kommentarer
Postat av: Lisa

vad ar det for en hast du har fatt rida? du far garna aka hem till mig o rida pa valle om du vill!!

2010-05-10 @ 21:42:49
Postat av: Lisa

vill ju oxa tillagga att jag tycker att det ar stenkul att ni maste ta slapkarran nar ni aker pa semester!!! hihi

2010-05-10 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0