Trädgårdsarbete

Hjälp,börjar känna mig väldigt stressad om två veckor ska vi ha dop för prinsessan och det är massor som ska fixa och donas med i trädgården då dopet ska ske där. Ute möbler som ska målas ogräs som ska rensas, blommor som ska inhandlas och planteras...Men som tur e så har jag världens snällaste unge som tycker om att leka för sig själv så mamma kan få fixa och dona lite.


Helgen har mesta dels tillbringats hemma med besök av C. Dom dagliga promenadera har avlösts. Ska även gå in i sumba träsket. På torsdag ska jag försöka komma iväg och prova på detta populära träningssätt. Ska bli mycket skoj.


Veckan iövrigt bjuder på mamma/barngrupp, planering med moder inför dopet och till helgen dra jag och bebis iväg till Örebro tillsammans med min syster för att hälsa på min fader.


Ang mitt bloggande känner jag att jag har hamnat i något hjul där jag skriver samma saker hela tiden, kommer inte på vad jag ska skriva. Kan ni inte hjälpa mig.
Vad vill ni läsa?
Sedan vet jag ju inte vilka som läser, vore intressant och veta.
Vilka är ni där ute som tar del av mitt liv som nybliven mamma?


Nej nu ska jag ladda lite för att senare färga mina fingrar både gröna och vita.

//xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läser, tycker det är interessant läsning som det är nu, men bilder är alltid kul. Söt som socker är hon din lilla :D

2010-05-24 @ 09:52:24
URL: http://saras88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0