De är mycket nu...

Anledningen till min frånvaro från bloggen beror på att jag inte vet vad jag ska skriva. Jag vet inte om jag vill vara den som delar med mig av de mesta å skriva för min egen skull eller om jag ska skriva de jag tror ni vill läsa. Samt att de har hänt en hel del i detta bygga båda positiva och negativa saker, mest negativt. Men förhoppningsvis kan allt bara bli bättre.

Sedan sist jag skrev har vi hunnit med diverse födelsedagskalas, en semester till Spaninen som började mindre lyckad men slutade bra. Innan resan skedde diverse negativa saker som ligger och gror hela tiden, men förhoppningsvis kommer de lösas inom de närmaste månaderna. Vad de handlar om kommer jag delge så fort de bli verklighet, men jag kan meddela att de inte är långt bort. De kommer bli en nystart och något nytt i allafall.

Just denna dag som jag skriver så fyller min älskade prinsessa 11månader. De känns som de var igår hon låg på min mage efter den 3timmars lång förlossning och nu om exakt en månad så fyller hon 1år. Mitt lilla hjärta <3

De som komma skall resten utav detta år är, flertal julbord, jag ska fylla år, "hemligheten" blir troligtvis som jag hoppas på, de ska firas jul och nyår. Men jag lovar eller skall försöka uppdatera någon gång innan årets slut. Jag ska bara hitta mig själv när de gäller detta med bloggandet.


Prinsessan endast några minuter..<3



Prinsessan i spaninen då 10 ½ månad...<3
 


Vad anser ni om detta med bloggandet?
Vad vill man läsa om?


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0