Fy skäms på mig...

Ber så hemskt mycjet om ursäkt, här lovar jag att jag ska sktiva mer, men så de kan bli. Ska nu inte lovat något utan bara säga att det kommer ett inlägg när tidoch lust finnes.

Sedan sist har jag ocg min underbara familj hunnit med en resa till varmare bredgrader, varmt var det kan jag lova,temperaturen var mellan 32-38 grader varje dag. Snuttan lilla tyckte det var läskigt att bada men näst sista dagen så släppta alla hämningar och ungen var helt stöllig.

Håller just nu på att skola in hjärtat på sin nya förskola, ligger endast 5min ifrån där vi bor, ser till och med förskolan från vardagsrumsfönstert. Sj har jag nu en och en halv vecka kvar tills min sista termin på karlstads universitet är över och jag förhoppningsvis är färdig förskollärare, har dock ett lärlingsår kvar tills jag får mitt lärarlegtimation. Ska nu bara passa på och njuta innan allvaret och vardagsstressen drar igång igen. Dock är de skönt med rutiner igen.

Är så enormt glad då en mycket nära vän kommer att flytta nära mig. Känns som allt kommer blir som "vanligt" igen.

Vi ses när vi ses och hörs när vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0