Tillbaka till vardagen...=)

Har en härlig känsla i kroppen att denna höst/vinter kommer bli alldeles underbar. På måndag återgår vi till en vardag igen, min sista termin börjar och hjärtat ska börja gå heltid på förskolan (vad allt detta innebär, tyvärr ingår sjukdomar). Examensarbete ska skrivas och slutpraktik ska göras. Sen är det dags att söka jobb.

Sista helgen innan allvaret börjar har tillbringas ute i stugan i högboda, blir alltid så lugn i själen när jag är här. Bara få umgås med familjen, njuta av naturen och inte ha några måsten. 

Har även bestämmt mig för att göra lite nya inredningsfix i lyan, trappen ska få matta, badrum ska piffas upp och lite annat små dol.

Hösten/vinter bjuder även på lite äventyr och roligheter, stockholm står på schemat, hoppas även på att det hinns med en helg i göteborg och jul på liseberg. Nyår kommer ev tillbringas längre upp i sverige.

Som ni märker har jag att göra, ska ju självklart umgås med vänner som verkligen är mina vänner, en del fester ska vi väl hinna med oxå och självklart står det en hel del födelsedagskalas på schemat. 

Hoppas ni får en härlig höst/vinter så höres vi.

Kram =)

Kommentarer
Postat av: tess

like this -----> http://www.facebook.com/pages/Brolle-Wallmark-Lets-Dance-2012/142293459208772 & spread further ♥

2011-12-19 @ 23:33:34
Postat av: Ann-Louise

Hej du. Saknar dina inlägg :)

2012-06-17 @ 22:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0