De var ett tag sen...

Ja, nu var det ett tagsen jag skrev här men vet ännu inte hur jag vill ha det med bloggandet. Det återstår att se.

Sen sist har de skett stora förändringar, så som att prinsessan är nu 1år 2månader hon har även börjat hos dagmamma och jag har återupptagit mina studier till förskollärare. Jag har insett nu efter att har återkommit efter 1år att satan vilken press man har som pedagog. Jag är även imponerad av de som tar ett sabbats år frivilligt, kan bara säga att man tappar studietekniken väldigt fort och det tar en stund innan man kommer in idet igen. Men nu är jag på spåret igen och har inte så långt kvar 2012 januari ska jag förhoppningsvis vara färdig förskollärare och förhoppningsvis finns det ett jobbåt mig där ute.

Den största förändringen i våran tillvaro är att vi har flyttat.
Denna flytta har lett till mycket bra men fortfarande finns de saker som hänger över en och förhoppningsvis löser sig även det.

Har en fartfylld och bra vår samt sommar att se fram emot så jag hoppas att detta år ska få en vänding och bli bättre än början till nu.





Ang lilla prinsessan så är hon nu mera en bestämmd individ med mycket egna viljor. Hon är mer vild än tam då hon nu går.  Hon trivs super bra hos sin dagmamma och alla barnen där. De tråkigaär att hon under en lägre tid var mycket sjuk med feber, förkylning och hosta.Efter fem dagar å få vara frisk kom de åter men nu med en feber som håller i sig. Hoppas den ger sig så man får åter gå till en frisk vardag igen.





// xoxo

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kul att se att du bloggar lite igen :)

2011-03-01 @ 00:05:38
URL: http://trollungenlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0