Fläsket ska bort...någon gång...=)

Har varit mycket mys och utevistelse sedan sists. Dagarna har spenderas på stranden, har varit på cafe august och mysiga grillkvällar.

Har haft älskade L här ett par dagar, alltid lika trevligt när hon är här. Tyvärr blir de inte lika ofta längre då vi har flyttat. Men desto roligare när vi väl ses.

Har kommit till insikt efter att ha ställt mig på vågen att jag bör göra en förändring. Bör träna men har ingen motivationen att göra nått åt de. Det är ingen frivillig själ där ute som vill ta mig som sitt träningsprojekt.

Har nu sista veckan ledig innan det är dags för jobb, 2 veckors jobb bli det sen lite strö jobb. Sen kommer det som jag har längtat efter ett helt år. Hela familjen drar till varmare bredgrader.

Mitt lilla busfrö öser på för fullt här hemma. Alltid nya hyss varje dag, men hennes charm väger upp.

Önskar er alla en trevlig sommarkväll

// Ellas morsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0