Förändring?

Här ska de nu ske förändringar.Har med hjälp av en god vän kommit till insikt att de vänner som är ens riktiga vänner hör av sig och vill umgås. Jag ska inte längre sitta å vänta på att något ska ske utan nu ska jag se till att saker ska ske. Nu blir det mer raka rör från mitt håll. Tycker "ni" inte om mig eller de jag säger är det bara att acceptera jag tänker inte längre stänga in mig. Saker har skett men är enligt mej förgånget och det är bara för er att gilla läget när ni får se mig där ni egentligen inte skulle vilja ha mig. Jag har lika stor rätt att vara där som ni.

Livet som småbarnsförälder flyter på har nu mera ett busfrö här hemma som utvecklas för var dag som går. Älskar min dotter så enormt. Tyvär har denna lyckliga händelse fått lite konsekvenser då man inte längre räknas, det går tydligen inte längre höra av sig å fråga om man ska hitta på nått. Man har tydligen blivit osynlig, man jag kan erkänna att jag trivs så bra med min dotter å hittar gärna på saker med henne själv om ingen annan vill umgås.

Har haft en mycket härlig semster vecka i grebbestad med min lilla familj, dock med ett litet avbrott då sambon fick åka hem å jobba. Har nu två veckor kvar innan semstern är över för en stund, då blir de tre veckors jobb, sen drar vill till lyx och solen. Sedan är det dags för inskolning för hjärtat på förskolan, då hon tidigare har gått hos dagmamma.

Plågas tyvär nu av en tråkig förkylning, känns mindre kul, tycker särskilt synd om min lilla dotter som får roa sig själv för det mesta. Men nästa vecka hoppas jag på förbättring å de blir de bus och äventyr på hög nivå.

Hoppas nu på att orka lägga mer tid på att blogga och jag tänker inte anpassa mig efter vad ni vill läsa utan tänker skriva om vad jag själv känner för. 



 
Min underbara dotter förra sommaren,mindre livlig än denna,
 men denna sommar kommer bli lika underbar om inte bättre.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Helt rätt! skit i dom! deras förlust! Söt hon är lilla ella! Ja nästan skäms har bara sett henne 2 ggr! Hälsa gubben hoppas allt är bra med er.. kram

2011-07-06 @ 22:31:41
Postat av: erica- mamma till hugo

jag hoppas inte jag är en av dem gumman!!

jag vill så gäran träffas hela tiden men det är så mycket som kommer i vägen hela tiden!

men ajg tycker vi kna ta o åka och bada någon dag eller gå till leklandet och leka lite med barna:)

så ska jag försöka försöka ta mig ut till dig någon dag också!!

är så mycket som sker här nu som jag inte orkar med nu som gör mig helt bort dömnad.. :/

Saknar er!!!

2011-07-06 @ 23:45:04
URL: http://momerica.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Cissi!! Kul att hitta till din blogg! Det var länge sen, gud va tiden går fort och vad stor din lilla tjej blivit då! Hoppas allt är bra och att det går bra i skolan för dig, sista halv året till hösten nu då? Ni har flyttat från Väse vad ja förstått ? Hoppas allt är bra med dig o din lilla familj och det låter väldigt sunt det du kommit fram till, umgås bara med såna som ger dig energi och som vill träffas! Kram från en gammal klasskompis! Kram Frida

2011-07-10 @ 15:55:33
URL: http://fridasvardagochresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0