Underbar vecka

Denna vecka har varit helt underbar dock med ett inslag av lite tråkiga minnen, men du har de bättre nu Mattias.

Varje dag har bjudigt på trevlig äventyr, hälsat på K och lilla J, det var verkligen på tiden tack för en trevlig eftermiddag. Har även umgåts med L och lilla J i två dagar, först en shopping runda här på Skoghall sen blev de en tur till stranden, den blev dock inte långvarig då solen lyste plötsligt med sin frånvaro. Jag och hjärtat hamnade i ställer på mörudden och sällskapet bestod då av A-L och hennes underbara familj.Onsdag kväll bjöd påen tur till familjen Glans och en mycket trevlig grillkväll, nästa gång är det våran tur.

Älskar verkligen min dotter så enormt mycket, hon anpassar sig så enormt bra till alla våra äventyr.

Just nu känns det lite vemodigt inför veckan som kommer, det är dags för jobb i två veckor, var längesen som jag jobbade men de ska även bli enormt kul.

Gårdagen bjöd på tråkiga minnen då det var 3år sedan min älskade vän Mattias lämnade oss under väldigt tråkiga omständigheter. Man kan fortfarande inte förstå att du mådde så dåligt som du gjorde. Men du har de bättre nu, men du saknas oss. Vila i frid Mattias "Matchoff"...<3

Helgen bjuder på ett mycket trevligt kalas.

Hoppas ni läsare får en trevlig helg.

Ska nu krypa under filten och se på film med min älskade sambo.

// Ellas morsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0