Tillfällig period

Har för tillfället kommit in i en depp period, då allt känns hopplöst, känner mig ensam och övergiven, tar åt och stör mig på allt. Fel tolkar de mesta, även de positvia kan jag vända så de blir negativ. Absolut inte min tid nu. En anledning till detta är nog frustrationen över att min lilla prinsessa inte får vara frisk, hon börjar bli väldigt rastlös över att bara gå hemma med mamma, hon är understimulerad och likadant är de med mig. Vi skulle behöva komma ifrån varandra bara en kort stund och träffa andra. Nog för att de låter lite elakt, men om du inte är förälder så förstår du inte hur de känns att gå hemma 24/7 med en understimulerad unge. 
Även om de ärmycketskoj på gång så kan jag inte se det roliga i det.

Tar familjen å drar till mora under helge, ska heja på alla som åker vasaloppet...


//xoxo 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 22:02:03
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0